loading...
آموزش کافی شاپ - کافه و آکادمی ژِینو
cafejino بازدید : 64 دوشنبه 23 تیر 1399 نظرات (0)

بهترین کافی شاپ

بهترین کافی شاپ - 20 کافی شاپ در Jakarta که باید از آنها لذت ببرید!

1 | Ottoman’s Coffee Brewers

کافی شاپ عثمانی یک کافی شاپ خالی است! حتی در روزهای هفته ، این مکان همیشه مملو از علاقه مندان به قهوه است. مکان بسیار زیبا و با لمس رنگ صورتی در همه جای آن. در صورت سفارش اسپرسو ، آن را در یک فنجان صورتی ملایم و نرم سرو می کنید. شما مطمئناً باید از گلهای داغ صورتی آنها که ترکیبی از چغندر و گیاهان زیادی است ، مانند دارچین را امتحان کنید. فروشگاه های آنها را می توانید در Pluit در شمال جاکارتا و همچنین Kuningan در جاکارتای جنوبی مشاهده کنید.

2 | One Fifteenth (1/15) Coffee

مطمئناً فکر نخواهید کرد که باید ساعتها بمانید تا یک فنجان قهوه خوب بنوشید. کافی شاپ که توسط برنده قهرمانی Barista Championship 2013 اندونزی ، ددی سامسورا تأسیس شده است ، یک قهوه غیر معمول و جالب را سرو می کند. مطمئناً باید قهوه امضای آنها ، روژالی را امتحان کنید ، که با یک قهوه فشرده 12 ساعته مخلوط شده و با سودا و آب لیمو ساخته شده است. برای چند ثانیه اول ، حتی طعم بی مزه ای مانند آب شیرین خواهد داشت. قهوه 1/15 را می توان در Pondok Indah ، Menteng و Kemang یافت - که همه در جنوب جاکارتا واقع شده است.

بهترین کافی شاپ - 20 کافی شاپی که باید از آنها لذت ببرید

3 | Twentyfifth

کافه 25 در کبایوران بارو ، جاکارتای جنوبی است. این مکان با بسیاری از تزئینات که شایان ستایش است مانند صندلی های چوبی ، گلدان های مایل به زرد و ظروف شکر سرامیکی بسیار جذاب. زمانی که اینجا هستید ، باید کاملاً از دمنوش سرد استفاده کنید که به نظر می رسد چای سبک اما عطر و بوی قوی و معطر دارد. و اگر از طرفداران مغز میوه هستید - فوق العاده خوشمزه است!

4 | Brew & Wood

یک کافی شاپ با یک محیط آرام در Cilandak ، South Jakarta ، Brew and Wood واقع شده است. این مکان دارای دیوارهای شیشه ای شفاف است که جلوی آن قرار گرفته است و باعث می شود Brew و Wood برای هر کسی که آن را از بیرون می بیند وسوسه‌انگیز جلوه دهند. Brew and Wood Kopi Susu Turunan را ارائه می دهد که در یک بطری عملی و با حمل آسان بسته بندی شده و طعم های بسیار قوی و در عین حال خامه ای دارد. Cheese Fondue Croissant همچنین یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید به دلیل بافت نرم آن در ترکیب با پنیر ذوب شده خوشمزه پیدا کنید.

5 | Samakamu

شیر قهوه یخی اخیراً در جاکارتا محبوب شده است. یکی از خوشمزه ترین آنها توسط قهوه Samakamu است که در کرت کونینگان واقع در جاکارتای جنوبی واقع شده است. شیر قهوه آنها به نام Es Kopi Samakamu علی رغم بافت شیری که دارد ، از قهوه قوی برخوردار است. حتی وقتی مکعب های یخ قبلاً ذوب شده باشند ، قطعاً طعم قوی و خامه ای آن همچنان وجود دارد! قهوه Samakamu همچنین شکلاتهای یخی را سرو می کند که هم از نظر طعم تلخ و هم شیرین تعادل دارد.

6 | Bersahaja

کافه Bersahaja یک کافی شاپ است که در Kebayoran Lama ، جاکارتای جنوبی واقع شده است. این مکان دارای شیر  قهوه یخ زده به نام Iced Coffee Bean است. تفاوت آن با دیگر شیرهای قهوه یخ زده در شهر این است که Homely از شیر چگالیده شیرین شده به جای شکر قهوه ای استفاده می کند. طعم آن مشابه شیر قهوه یخی تایلندی است. اگر آن را یه صورت آماده استفاده کنید ، آن را در یک فنجان پلاستیکی با یک نوشته دریافت می کنید: "بیش از حد به دنیال کامل بودن نباشید اگر چیزهای ساده می تواند شما را خوشحا کند" Fyi ، Bersahaja یعنی ساده!

7 | Turning Point

اگرچه محل آن کمی در خارج از Gading Serpong است ، Tangerang ، قهوه Turning Point کافی شاپ است که ارزش بازدید دارد. Butappcotch Frappucino آنها از ترکیب کاملی از شربت اسپرسو و Butterscotch با مقداری بستنی وانیلی مخلوط شده ساخته شده است. در کنار قهوه ، Turning Point همچنین از پاندا لاته استفاده می شود که خامه ای ، معطر و خوش طعم است.

8 | Lima

لیما در Pantai Indah Kapuk ، جاکارتای شمالی ، ممکن است از بیرون به نظر طبیعی برسد اما وقتی قهوه ذغال آنها را مزه  کنید ، می بینید که فوق العاده است. قهوه معروف ذغال سنگ آنها دارای طعمی خاکی و شیرین نیست که به نوعی با طعم بی نظیر ذغال چوب به خوبی کار می کند. یکی دیگر از گزینه های مورد علاقه منو در لیما ، شیر قهوه یخ زده آنها است. از طعم و مزه ای قوی برخوردار است اما هنگامی که با بستنی قهوه ای و قند خرما مخلوط می شود ، بافت خامه ای آن را بهشتی تر می کند!

9 | SRSLY

SRSLY محیط فوق العاده خانگی دارد. طراحی مدرن که با یک لمس هنری همراه است ، آنجا را به مکانی بسیار دنج برای استراحت تبدیل می کند. همچنین با طراوت گیاهان سبز در قسمت بیرونی زیبایی بیشتری به مغازه می بخشد. از این گذشته ، طعم قهوه و غذا مطمئناً شما را مجبور به بازگشت به این کافی شاپ می کند.

10 | Serasa

Serasa Coffeetaria در سنوپاتی ، جاکارتای جنوبی ، یک غذاهای سرد را به همراه کافی شاپ ارائه می دهد که قطعاً نمی خواهید آن را از دست بدهید. رستوران به ما امکان می دهد بیش از 10 نوع غذای خانگی اندونزی را انتخاب کنیم. پس از رضایت از غذاهای غنی از مجمع الجزایر ، باید منوهای قهوه خوشمزه آنها را امتحان کنید. این هتل انواع مختلفی از قهوه ها را دارد ، از لاته ، قهوه دم کرده ، قهوه یخ زده آووکادو ، گرفته تا قهوه یخ زده با نام جذاب مانند Es Kopi Pelipur Lara - که به معنای واقعی کلمه قهوه یخ زده است تا غم و اندوه خود را برطرف کنید.

11 | On Three

On Three در Senopati Suites ، جاکارتا جنوبی واقع شده است ، On Three  از دوستداران قهوه است که جرات می کنند چیزهای مختلف را امتحان کنند. گزینه های قهوه موجود در On Three با انتخاب مخلوط قهوه با نارگیل ، فلفل سیاه و حتی کنجد سیاه منحصر به فرد است. یکی از انتخاباتی که حتماً باید آن را طعم دهید ،Latte آنها با فلفل تند  است. فراموش نکنید که از میان وعده های جذاب مانند مرغ Katsu Donburi یا Spaghetti Bolognese خود سفارش دهید تا از بیشتر وقت قهوه خود استفاده کنید.

12 | Chief Coffee & Roastery

در کنار کافه آرایشگاهی با همین نام وجود دارد: Chief. بنابراین بچه ها می توانند موهای خود را قبل از  بیرون رفتن کوتاه کنند! قهوه سرخ آنها دارای طعمی قوی است.که مطمئناً برای کسانی که می خواهند تمام روز بیدار باشند مناسب هستند.

13 | Ardent

با سایه های بتونی که جای خود را در پوری اینادا ، جاکارتا غربی تزیین می کند ، قهوه Ardent به یک کافه تبدیل شده است که می تواند طرفداران سلفی را با نقاط سلفی دلپذیر خود تقریباً در هر گوشه جلب کند. این کافه انواع مختلفی از قهوه ها مانند  اسپرسو شیر عسل که شیرینی آن مناسب و خیلی ترش نیست. سیب زمینی سرخ شده truffle نیز ترد و خوشمزه است زیرا در روغن ترافل سرخ می شود و روی آن پنیر پارمسان قرار می گیرد.بسیار لذیذ!

14 | Three Folks

Three Folks واقع در Cilandak ، جاکارتای جنوبی ، برای طرفداران قهوه جاکارتا بسیار جذاب است. این کافه طیف گسترده ای از انتخاب های قهوه ، مانند لاته خاکستری را دارد که طعم آن مانند چای شیر ، Folksgato است که با طعم بستنی دلخواه شماست ، و همچنین FolksBomb که یک شیرخشک بسیار خوشمزه با قهوه است. نوشیدنی های Folksgato و Folksbomb  امضای کافه هستند و قطعاً ارزش امتحان کردن دارند!

15 | Say Something Coffee

Say Something Cafe کافی شاپ است که برای مطالعه یا کار مناسب است. داخل آن ترکیبی از مدرن مینیمالیستی است ، آهنگ های جاز هیپ هاپ در پس زمینه و اتصال سریع Wi-Fi ، فضای مناسبی را برای تقویت بهره وری شما فراهم می کند! وقتی از منوی پرفروششان سؤال می شود ، اطلاعات آموزنده ای را به شما می دهند. اسپرسو را امتحان کنید زیرا با مواد غذایی سالم و صاف و کمی تلخ است. همچنین ، شما باید سفارش تخم مرغ کروسانت شور آنها را سفارش دهید! حتی تا آخرین تیکه آن خوشمزه است.

16 | Pikul Coffee

قهوه پیکول یکی از مکان های مناسب برای انتظار در ترافیک شلوغ جاکارتا برای مسافرت است. این مکان با تعداد زیادی دیوار شیشه ای و پنجره های شیشه ای امکان پذیر است که به نور درخشند. آنها کاپوچینو یخی را به شکلی متفاوت و در یک لیوان با اندازه نسبتاً بزرگ و با بستنی وانیلی مخلوط سرو می کنند. علاوه بر این ، گوشت گاو سوسادیلای آنها نیز خوشمزه است و تا 8 نفر را چواب می دهد!

17 | 7 Speed Coffee

Speed Coffee یک کافه کوچک است که افراد زیادی برای آن را شکار می کنند. کاپوچینو آنها واقعا طعم و مزه ای قوی و میوه ای دارد. ممکن است بخواهید آن را بدون قند بنوشید تا بهترین طعم قهوه را بدست آورید. همچنین آن را با قطعات گوشت گاو دودی ، مایونز ، و ماکارونی ، سرخ شده سرو می کنند. گرم سرو می شود.

18 | Nitro coffee

برای کسانی که دوست دارند قهوه بنوشند بدون آنکه زیاد سر و صدای آنها را آزار دهد ، قهوه نیترو مناسب ترین گزینه است. دیوارهای آجری آنها ، سقف های چوبی و انتخاب های رنگی که دکوراسیون داخلی را ایجاد می کند فضای جالبی را ایجاد می کند. در اینجا ، شما می توانید یک نوشیدنی قهوه دستی مانند Brew-V60 Manual با حبوبات مورد نظر خود داشته باشید. همچنین می توانید چندین کروسان را در اینجا سفارش دهید .

19 | Kopi Kalyan

اگر چای قهوه Latte دوست دارید ، باید قهوه Kalyan در Senopati ، جاکارتا جنوبی است را امتحان کنید. طعم چای قهوه آنها بسیار بی نظیر است. در ابتدا ، طعمی مانند طنجبیل می دهد اما سپس عطر و بوی پوست پرتقال را می بخشد. قهوه همچنین نور را مزه می کند. در کنار  قهوه خود ، می توانید بادام شکلات کروسانت را برای تهیه میان وعده مناسب سفارش دهید!

20 | Guten Morgen

گوتن مورگن در Tomang واقع در جاکارتا غربی ترکیب یک کافی شاپ را با یک فروشگاه گل زیبا تعریف می کند. گل هایی که برای تزئین فضای داخلی کافی شاپ نیز ساخته شده اند ، یک محیط زیبا و در عین حال دوست داشتنی ایجاد می کنند. شما باید  کافه آنها را امتحان کنید ، که با مکعب های یخ اسپرسو همراه با شیر مرزه سرو می شوند. قهوه خیلی قوی نیست اما شیرینی آن به اندازه است. Guten Morgen همچنین با Chasu Donburi مشهور است - یک کاسه برنج با برش های گوشت خوک و یک تخم مرغ .خیلی خوشمزه!

منبع:

https://jinocafe.ir/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D9%BE-20-%DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D9%BE%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%86/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 215
  • بازدید سال : 1,685
  • بازدید کلی : 6,893