loading...
آموزش کافی شاپ - کافه و آکادمی ژِینو
cafejino بازدید : 40 یکشنبه 26 مرداد 1399 نظرات (0)

چطوری مدیر کافه بشیم

چطوری مدیر کافه بشیم؟

مدیران کافی شاپ برای موفقیت کافی شاپ یا کافه مهم هستند. یک مدیر کافی شاپ باید از اکثر کارهای روزانه مراقبت کند ، دانش گسترده ای از قهوه داشته باشد و اطمینان حاصل کند که کارمندان کافه روزانه  آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. در زیر ، شما را از طریق تمام اطلاعاتی که برای تبدیل شدن به یک مدیر کافه لازم دارید ، راهنمایی می کنیم.

مدیر کافه چه کاری انجام می دهد؟
یک مدیر کافی شاپ یا کافه عمدتا وظیفه نظارت بر کارهای روزانه ای را که کارمندان انجام می دهند از قبیل آماده سازی کافه ، درست کردن قهوه و سرویس دهی به مشتریان دارند انجام می دهد. سایر وظایف تا حد زیادی به اندازه کافی شاپ بستگی دارد. برخی از وظایف می تواند توسط مدیر منطقه یا صاحب کافه انجام شود. در زیر ، ما برخی از مسئولیت های اصلی مدیران کافه را بیان می کنیم.

توضیحات شغلی مدیر کافه
توضیحات شغلی مدیر کافه معمولاً دارای مسئولیت هاییست. معمولاً لازم است كه قبلاً در صنعت قهوه كار كرده باشید یا به عنوان مدیر بارستی یا كافه فعالیت كنید. شما باید درک درستی از دستگاه های قهوه تجاری و نحوه درست کردن نوشیدنی های خاص مانند لاته و macchiatos داشته باشید. در زیر ، ما برخی از مسئولیت های اصلی مدیران کافه را بیان می کنیم.

مسئولیتهای اصلی مدیر کافه
ریختن شیر در قهوه برای مشتری
استخدام و آموزش کارمندان کافی شاپ
کار با فروشندگان
برنامه ریزی منوها
اختصاص وظایف به کارمندان
نگهداری موجودی
مدیریت بودجه
ارائه خدمات به مشتریان

علاوه بر این ، باید آماده باشید که همیشه on time باشید. مدیران کافی شاپ ها معمولاً نیاز به تعطیلات دارند. در بعضی موارد ، در صورت بروز موارد اورژانسی در تعطیلات نیز ، ممکن است نیاز به مراجعه به محل و مقابله با مشکل داشته باشید.

حقوق مدیر کافی شاپ
متوسط مدیر کافی شاپ حدود 42000 دلار در سال درآمد دارد. حقوق مدیر کافی شاپ بستگی به مکان ، اندازه کافی شاپ یا کافه و تجربه متقاضی دارد. این که آیا کافی شاپ یا کافه ای که شما مدیریت می کنید متعلق به یک شرکت باشد یا یک مالک خصوصی نیز می تواند عامل افزایش حقوق باشد.

نحوه نوشتن رزومه مدیر کافه
حتماً اطلاعات مربوط به رزومه مدیر کافه خود را درج کنید:

اطلاعات تماس: نام ، آدرس ، شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را درج کنید.
خلاصه: یک متن کوتاه (1-2 جمله) بنویسید که خلاصه ای از تجربه و مهارت های شماست.
تجربه: هر یک از موقعیت های گذشته خود ، مکان های آنها ، تاریخ هایی که در آنجا کار کرده اید را لیست کنید و 2-4 امتیاز را برای توصیف وظایف خود درج کنید.
تحصیلات: تحصیلات تکمیل شده خود را ، از جمله رشته های مهم یا گواهینامه ها ، لیست کنید. درجه یک در مدیریت تجارت معمولاً یک امتیاز اضافی است.
مهارت ها: مهارت های مناسب مربوط به موقعیت (خدمات به مشتری ، رهبری ، مدیریت زمان) را لیست کنید.

حتما بخوانید!  انواع دانه قهوه را بشناسیم!

اطمینان حاصل کنید که رزومه خود را متناسب با کافی شاپی که درخواست می کنید تنظیم کرده اید. اگر متقاضی یک کافی شاپ شلوغ هستید ، حتماً تأکید کنید که تحت فشار کار می کنید. اگر متقاضی یک کافه لوکس هستید ، به تجربه خود در محیط های رسمی توجه کنید.

آخر ، حتماً یک دوست یا عضو خانواده را از طریق رزومه خود بخوانید تا مطمئن شوند که هیچ چیزی را اشتباه بیان نکرده اید.

آموزش مدیر کافی شاپ – چطوری مدیر کافه بشیم؟

معمول است که یک مدیر کافی شاپ از طریق موقعیت ورود به سطح این نقش را انتخاب کند. اما اخذ مدرک مدیریت اقتصادی ،  مدیریت رستوران راه دیگری برای کسب این مقام است. اگر یک مدرک 4 ساله ندارید ، می توانید برنامه های مدرک دیپلم حرفه ای مدیریت را نیز پیدا کنید.

آموزش یک مدیر کافی شاپ هرگز کامل نیست. حتی وقتی مدیر کافی شاپ شوید ، همیشه باید به دنبال فرصت هایی برای رشد باشید. در زیر برخی از فرصت ها را برای موقعیت شما ذکر می کنیم.

محصولات ویژه نوشیدنی یا کالاهای مخصوص غذایی را در کافه خود تولید کنید.
برای جذب مشتری به کافی شاپ خود از رسانه های اجتماعی و تاکتیک های بازاریابی استفاده کنید.
یک برنامه پاداش ایجاد کنید که مشتریان بتوانند در هنگام صرف مقدار مشخصی از پول ، نوشیدنی رایگان یا غذاها را دریافت کنند.
برای آموزش خود در مورد ایده های جدید ، کتاب هایی در مورد مدیریت و بازاریابی رستوران ها بخوانید.

یک مدیر کافه یا کافی شاپ تضمین می کند که کارمندان شما ساماندهی شده و کار شما به طور مؤثر اداره می شود. به عنوان مدیر کافی شاپ می توانید در مورد نوع سبک مدیریتی را که می خواهید از آن استفاده کنید تصمیم بگیرید و در نهایت حتی یک روز کافی شاپ خودتان را نیز افتتاح کنید!

منبع:

https://jinocafe.ir/%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d9%81%d9%87-%d8%a8%d8%b4%db%8c%d9%85%d8%9f/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d9%81%d9%87/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 1,689
  • بازدید کلی : 6,897