loading...
آموزش کافی شاپ - کافه و آکادمی ژِینو
cafejino بازدید : 57 شنبه 11 مرداد 1399 نظرات (0)

برنامه های آموزش و صدور گواهینامه کافی شاپ

برنامه های آموزش و صدور گواهینامه کافی شاپ  در سایت howtostartanllc:

متخصصان قهوه در سایر صنایع غذایی خاص ، اغلب برای تعمیق دانش و گسترش فرصت های شغلی خود برنامه های رسمی آموزش و صدور گواهینامه را دنبال می کنند. اکثر متخصصان قهوه – از باریستاها و مدیران کافه گرفته تا صاحبان کافی شاپ – می توانند از یک دوره آموزشی قهوه بهره مند شوند.

چگونه می توانید راهنمای راه اندازی کافی شاپ  را با الهام از متخصصان قهوه انجام دهید ، آنها به شما در تبدیل کردن رویاهایتان به واقعیت کمک می کنند ، از گرفتن دانه گرفته تا استخدام باریستا ، انتخاب بهترین سیستم POS ، تشکیل یک شرکت واقعی ، و …

چرا باید آموزش قهوه را دنبال کنید؟

همیشه چیزهای بیشتری برای آموختن در مورد قهوه مخصوص وجود دارد. این که آیا شما می خواهید مهارت های خود را در تهیه و بو دادن دانه تقویت کنید یا بهترین شیوه های نمونه برداری و تهیه قهوه را کشف کنید ، آموزش های حرفه ای بسیاری را پیدا خواهید کرد. کسب اطلاعات بیشتر در مورد این زمینه یا منطقه مورد نظر دیگر در جهان قهوه می تواند به بالا بردن عملکرد شغلی شما کمک کند و حتی منجر به فرصت های شغلی جدید شود.

انواع اصلی آموزش کافی شاپ

برنامه های آموزش و صدور گواهینامه کافی شاپ به طور معمول شامل پنج بخش اصلی است:

مهارت های Barista: این دوره ها معمولاً با اصول اولیه شروع می شود و برای ادامه در گزینه های پیشرفته باریستا گسترش می یابد.
بو دادن قهوه: معمولا قبل از بو دادن دانه قهوه نیاز به آموزش وجود دارد. این برنامه ها می توانند به شما در توسعه مهارتهای مورد نیاز برای پیگیری مسیر حرفه ای قهوه کمک کنند.
مهارت های مدیریتی: در حالی که مهارت های مدیریت قوی در هر نوع کار مهم است ، این دوره ها به شما کمک می کنند مهارت های خود را در زمینه سفارش ، برنامه ریزی ، ساخت منو و سایر عناصر مهم مرتبط با کار کافی شاپ گسترش دهید.
دوره های حرفه ای قهوه برای هداین کافه بسیار مهم است ، این دوره ها به طور معمول در مورد  طعم قهوه ، پردازش قهوه و نحوه انجام صحیح درست کردن قهوه به شرکت کنندگان آموزش می دهند.
خرید قهوه: فرآیند خرید قهوه – چه از طریق وارد کننده و چه مستقیم از یک مزرعه – اغلب خریداران جدید را با سوالات زیادی مواجه می کند. این دوره ها اطلاعات مهم و مورد نیاز شما را برای ساده کردن روند انتخاب ، خرید و واردات قهوه مناسب برای کافی شاپ فراهم می کنند.

دوره ها و مجوزهای پیشنهادی

1. برنامه مهارت های قهوه انجمن تخصصی قهوه

این برنامه که توسط انجمن تخصصی قهوه (SCA) ایجاد شده است ، مجموعه مشترک دوره های آموزش مداوم را برای متخصصان قهوه در سراسر جهان فراهم می کند. در ایالات متحده ، SCA برنامه وابستگی قهوه (CSP) را با همکاری انجمن صنفی Barista از آمریکا و انجمن تخصصی قهوه آمریکا (SCAA) ارائه می دهد.

برنامه چگونه کار می کند
برنامه CSP SCA شامل شش ماژول مختلف و سه سطح دشواری در هر ماژول برای ارائه آموزش برای متخصصان قهوه در هر مرحله از مشاغلشان است. در اینجا یک نمای کلی از سطح بالا وجود دارد:

ماژول ها:

معرفی ماژول قهوه: این دوره منشاء قهوه و چگونگی رشد آن به یک صنعت مدرن و جهانی را پوشش می دهد.
ماژول مهارت های Barista: این دوره بر مبنای مهارت های اساسی است که دانشجویان باید برای کسب مهارت در قهوه و همچنین نحوه تعامل با مشتریان و اصول تجارت قهوه ، کسب کنند.
ماژول دم کردن: این دوره شامل روش های اندازه گیری و استخراج همراه با نحوه ارزیابی قدرت قهوه برای کمک به دانش آموختگان در تهیه یک فنجان قهوه کاملاً محاسبه شده است.
ماژول قهوه سبز: در این دوره درباره موارد و مضرات پردازش قهوه سبز ، خرید و درجه بندی آن صحبت می شود. همچنین این امکان را به دانش آموزان می دهد تا مهارتهای خود را در خرید و ساختن سبد سهام افزایش دهند.
ماژول بو دادن: این دوره در مورد چگونگی بو دادن قهوه ، از جمله سطح و چرخه مختلف و همچنین نحوه کشف نقایص است. همچنین برخی مهارتهای مدیریتی را که در محل کار اعمال می شود ، در بر می گیرد.
ماژول مهارت های حسی: این دوره برای ارزیابی قهوه است و در مورد نحوه استفاده صنعت قهوه از مشخصات طعم قهوه استفاده می کند.

سطوح:

سطح پایه: این سطح اصول را در بر می گیرد ، و آن را برای دانش آموزان در هر سطح مناسب می کند.
سطح متوسط: این سطح یک نقطه شروع خوب برای متخصصان این صنعت با پایگاه دانش است.
سطح حرفه ای: این سطح برای افرادی که دانش و تجربه در صنعت قهوه دارند به دنبال تخصص در یک زمینه هستند ایده آل است.

حتما بخوانید!  آموزش افتتاح کافی شاپ - چگونه یک کافی شاپ جدید افتتاح کنیم؟

برای تکمیل برنامه و دریافت دیپلم CSP خود ، باید با در اختیار داشتن ترکیبی از ماژول های دوره ، 100 امتیاز کسب کنید. هر ماژول سه سطح متفاوتی از امتیازات را ارائه می دهد:

ماژول های سطح پایه: 5 امتیاز
ماژول های سطح متوسط: 10 امتیاز
ماژول های سطح حرفه ای: 25 امتیاز

قیمت گذاری
قیمت هر دوره می تواند تا حد زیادی از نظر مکان متفاوت باشد. به عنوان مثال دوره های بو دادن قهوه معمولاً بیشتر از دوره های مهارت barista است. دوره های سطح پایه – کمترین هزینه – هر یک از 400 دلار تا 600 دلار است. دوره های سطح متوسط و حرفه ای ، که اغلب طی چندین روز انجام می شوند ، معمولاً هرکدام بیش از 1000 دلار هزینه دارند.

2. کارگاه های آموزشی قهوه Barista & Barissa در آمریکا

در مدت 25 سال فعالیت ، مشاوران قهوه Bellissimo پیشگام در آموزش قهوه است. این مرکز بر پایه تبدیل متخصصان قهوه تشنه دانش، به متخصصان در زمینه کارگاههای حضوری و جلسات آموزش آنلاین است که از مهارت های اصلی barista تا مدیریت تجارت قهوه برخوردار است.

3. مدرسه قهوه

برنامه آنلاین ، دانشکده قهوه برنامه چهار روزه  از کمترین نرخ در این تجارت برخوردار است. برای صاحبان کافی شاپ های جدید و بالقوه طراحی شده است ، اطلاعات مربوط به مشاغل قهوه ، مهارت های باریستا و موارد دیگر را در بر می گیرد.

برنامه چگونه است
هر روز ، این برنامه بر روی یک موضوع – مانند برنامه ریزی و ایجاد شغلتان – تمرکز دارد و یک سری دوره های 30 دقیقه ای مرتبط با آن موضوع را ارائه می دهد. اما ممکن است برای افرادی که دانش کمی در مورد تهیه قهوه ندارند ، خوب کار کند. در اینجا یک نمای کلی از سطح بالا وجود دارد:

روز اول: برنامه ریزی و ایجاد شغل
این روز با تمرکز بر روی مراحل ابتدایی توسعه شغل جدیدتان ، دوره هایی در زمینه انتخاب تجهیزات ، چیدمان فروشگاه و برنامه ریزی کسب و کار ارائه می دهد.
روز دوم: افتتاح و اداره شغل خود
با باز کردن درهای خود با اطلاعات مربوط به استخدام کارمندان ، آموزش ، مدیریت و سایر موارد ، باید بدانید که چه چیزی را باید یاد بگیرید.
روز سوم: درک قهوه و تهیه نوشیدنی های اسپرسو
دوره های این روز ، بسیاری از موارد مرتبط با قهوه را شامل می شود ، از جمله نحوه بو دادن دانه های قهوه ، نحوه استخراج اسپرسو ، نحوه بخار دادن شیر و تاریخچه قهوه.
روز چهارم: تهیه سایر نوشیدنی های نوشیدنی قهوه و ریختن هنر لاته
مرحله دوم توسعه دانش قهوه ، در این بخش عمیق تر به نوشیدنی های مخصوص و ریختن هنر لات می پردازد.

برنامه های آموزش و صدور گواهینامه کافی شاپ – منبع : 

https://jinocafe.ir/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%88-%d8%b5%d8%af%d9%88%d8%b1-%da%af%d9%88%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%81%db%8c/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 1,675
  • بازدید کلی : 6,883